Son zamanlarda burslu öğrencilerimiz tarafından bildirilen banka hesap bilgilerindeki hatalar nedeniyle, aktarılan bursların iadesinde artış gözlendiğinden aşağıdaki hatırlatmaların yapılmasına lüzum görülmüştür.
1- Öğrencilerimizin banka hesap bilgilerini, öğrenime yeni başlamaları halinde öğrenime başlama formu aracılığıyla, hesap bilgilerinde değişiklik olması halinde ise banka hesap bilgisi değişikliği formunu doldurarak, tarih atıp imzaladıktan sonra posta yoluyla Ataşeliğimize ulaştırmaları gerekmektedir. Elektronik posta yoluyla yapılan bildirimler ile ıslak imzasız, tarihsiz ya da isimsiz bildirimler dikkate alınmamaktadır.
2- Banka hesap bilgileri bildirilirken, özellikle dokuz haneli "Routing Number" ile banka adı ve hesap numarasının doğruluğundan ve bildirim sahibi öğrenciye ait olduğundan emin olunması gerekmektedir. "Routing Number" yazılırken, ACH yöntemiyle yapılan transfer için gerekli olan ABA numarası istenmektedir. Bu husus öncelikle hesap açtırılan bankadan kesinlikle teyit ettirilmelidir. Bu numaralardaki bir rakam hatası dahi, bursların hesaplara aktarılamamasına neden olmaktadır.
3- Banka hesap bilgileri değişen öğrencilerimizin, bildirdikleri yeni hesaplarına Ataşeliğimizce ilk para transferi gerçekleşinceye kadar, eski hesaplarını kapatmamaları ve kontrol etmeleri önerilir.
Saygıyla duyurulur.