New York Eğitim Ataşeliği

Süre uzatılması

 

DİKKAT!!! 

SÜRE UZATIMLARI EKİM 2021 TARİHİ İTİBARİYLE REBUS ÜZERİNDEN YAPILMAKTADIR.

Resmi-burslu öğrencilerin lisans düzeyindeki öğrenimlerini programlarında gösterilen normal süreler; yüksek lisans düzeyindeki öğrenimlerini iki, doktora düzeyindeki öğrenimlerini dört yıllık normal süreler içerisinde tamamlamaları esastır.

Ancak, Bakanlıkça lisans düzeyindeki öğrenimini normal süresi içerisinde tamamlayamayan öğrenciye geçerli mazerete dayalı olarak bir yıl resmi-burslu, bir yıl da resmi-burssuz statüde; yüksek lisans düzeyindeki öğrenciye altı ay resmi-burslu, altı ay da resmi-burssuz stadüde; doktora düzeyindeki öğrenciye ise bir yıl resmi-burslu, bir yıl da resmi-burssuz statüde süre uzatımı verilebilir. Gerekli görülmesi halinde hazırlık veya telafi öğrenimi için bir yıl süre verilebilir.

Öğrenimlerini öğrenim planlarında belrtilen normal sürelerde bitiremeyecek öğrencilerin, öğrenim döneminin başlamasından en az iki ay önce süre uzatılması talep formunu  doldurup zamanında bitirememe nedenlerine ilişkin belgeleri  ekleyerek Ataşeliğimize posta yoluyla göndermeleri gerekmektedir.  Kurumlar adına öğrenim gören öğrencilerin tüm belgelerden iki adet  düzenlemeleri gerekmektedir. Milli Eğitim Bakanlığı burslu öğrencilerinin tek nüsha belge düzenlemeleri yeterlidir. 

SÜRE UZATILMASI TALEPLERİ HAKKINDA

REBUS üzerinden yapılacaktır;

Süre uzatılması talebinde bulunacak öğrencilerimizin, talep formunun ekinde aşağıda sıralanan bilgi ve belgelere de yer vermeleri, işlemlerin sağlıklı yürütülmesinde önem arz etmektedir. İstenen bilgi ve belgeler forma eklenmek suretiyle gönderilmeldir.

İstenen bilgi ve belgeler:

1- Danışman hoca ile okul dekanının lletişim bilgileri (telefon numarası ve e-posta adresi)

2- Süre uzatımının gerekliliğine dair okul/danışman yazısı ve Türkçe tercümesi,

Okul yazısının tercümesi öğrencilerimiz tarafından yapılabilir. Öğrencilerimiz tarafından yapılan tercümenin altına ´ Bu tercümenin aslına uygun olarak yapıldığını beyan ederim.´ ifadesi yazılmalı ve belgeler imzalı olarak gönderilmelidir.

3- Süre uzatımına neden ihtiyaç duyulduğuna dair detaylı açıklama ve varsa belgeler,

4- Daha önce yapılan akademik çalışmalar hakkında detaylı bilgi,

5- Tez konusuyla ilgili yapılan çalışmaların ne aşamada olduğuna dair detaylı bilgi,

6- Katılım sağlanan toplantı, konferans, seminer ve benzeri çalışmalarla ilgili detaylı bilgi ve belge.

 

 

NOT: FORMLARA İSİM VE İMZANIZI EKLEMEYİ UNUTMAYINIZ!

 

Süre uzatılması talebine ilişkin forma ulaşmak için tıklayınız.

Eposta adresimiz newyorkmebtr.org Yazışma adresi 344 E 46th St. 2nd Fl. New York, NY 10017 - 1 (212) 687 8395

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.